Rád bych, aby se tuzemská vína stala součástí i naší gastronomie, přeje si ředitel Vinařského fondu

„Lidé šetří a víno je pro některé v současnosti zbytná položka v nákupním košíku,“ říká ředitel Vinařského fondu. Podle Zbyňka Vičara současná ekonomická situace, kdy 13 měsíců po sobě klesá prodej vín, nahrává levným vínům ze zahraničí.

Brno Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

ředitel Vinařského fondu Zbyněk Vičar

ředitel Vinařského fondu Zbyněk Vičar | Foto: Monika Hlaváčová | Zdroj: ČTK

Svou misi v čele Vinařského fondu tak vidí hlavně ve snaze dostat více moravských vín do hospod a restaurací. Přiblížit bychom se měli Rakousku a Německu, kde je pro restaurace čest nabízet k jídlu lokální vína.

Přehrát

00:00 / 00:00

Host Dne na Moravě: Zbyněk Vičar

Nově chce Vičar podpořit také trh se šumivými víny. Vznikne i nová značka sjednocující šumivá vína pod názvem Bublina: „Naší dominantní značkou jsou Vína z Moravy a vína z Čech, potom podporujeme svatomartinské, to je taky naše značka. A teď chystáme novou, která se zaměří na moravská a česká perlivá vína,“ vysvětluje Vičar.

Jak chce být nápomocný v propagaci našich vín, jak hodlá pomoci vinařům, kterým padají prodeje vín? Řada z nich má plné sklepy loňské úrody a letošní vína nemají kam dát. Poslechněte si v rozhovoru v audiu.

Jiří Kokmotos, lop Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme